Sa fie lege !

Nu conteaza ce e-n rest / Do your must to be the best !







duminică, 9 octombrie 2011

Plecaciune

Ma plec in fata ta iubire,
Cu a ta traire pana la delir
Fara sa simt a ta invaluire
Platesc al neascultarii prea scump bir

Ma plec in fata ta himera,
Nu vreaun dar ma contopesc cu tine,
Ucisa-i inima mea ce inca spera
La ceva mai bine

Plecaciune tie, ispita
Si pe vecie rob iti sunt
Simbol al infinitului cel prea concret, nu te lasi asteptata
Sarutul tau e crunt

Plecaciune tie infinit
Nemarginirii tale dincolo de orice univers ori de hotar
Nu depinde de sacru ori profan, de nimic
Nu ca mine, de-un amarat de zar

Plecaciune tie pacat,
Eu sunt tu si tu esti eu
Prin zambetul tau , granitele le-ai daramat
Asa este fratele meu

Plecaciune tie, destin
Scenariul este prescris per fiecare
Inspirat find din harul divin
Tristete, iubire, lacrima, iertare

Plecaciune tie spirit
Calauza egoului meu
mor si renasc, dar sigur stiu
Ca El e regizorul meu.

Niciun comentariu: