Sa fie lege !

Nu conteaza ce e-n rest / Do your must to be the best !







luni, 17 octombrie 2011

Imagini

Privesc pe geam la plopii cei multi si mangaiati de vant
Totul pare ca a capatat aceeasi nuanta de culoare
Frunzele una cate una cad, sufletu-mi prea gol, eu nu mai am nici un cuvant
Cu lacrimi in obraji nazui spre soare.

Lacrimez iar cerul este in perfecta ermpatie cu mine
pamantul, pare a impartasi aceeasi soarta
Numai visarea vine saraca, inima sa incerce sa-mi aline
Sa ma ajute sa deschid a libertatii prea ferecata poarta

Descid apoi geamul, privesc soarele, e palpabil
Incet deschid usa camerei, incerc sa privesc si sa simt natura din pridvor
Las vantul cald de vara sa adie peste umerii mei goi usor
Pentru iubire voi fi sau nu valid ?

Zadar incerc sa nu ma las dominat de iubire, devenita intre timp stare de fapt
pe muzica placuta a padurii de brad, careia-i sunt prizonier
Sa fug, sa evadez, sa-i eludez vreo lege ma simt acum un pic inapt
Nu ma trezesc din acest vis niciodata, sau cel putin asa sper

Imagini, lumina estompeaza vremelnic in cuvinte...
Un recif de clipe compun lego-ul pe care trebuie sa-l dezlege lumina
Clipele se intrepatrund creand imaginile subversive
Realitatea difuza de fiecare zi....

Realitatea difuza de fiecare zi,
Imagini ce incearca sa evadeze din matricea luminii, pe furis
Pueril, caci pentru lumina nu prea exista ascunzis
Nici albul iubirii nu mai poti sa-l crezi

Imaginile toate sunt de un neutru ce doare, un neutru frustrant
Se adauga fara sa vrea-ntr-un rol jucat pe-o scena de-o trupa de teatru ambulant
Persifleaza egoul meu, crezul meu si vrerea mea,
Fiinta mea....

Niciun comentariu: