Sa fie lege !

Nu conteaza ce e-n rest / Do your must to be the best !







marți, 1 martie 2011

FEMEIE

Esti intruchiparea eden-ului pe pamant
Aduci primavara cand zambesti
Insusi universul se inveseleste cand pasesti pe acest taram
Ai reusit si iadul sa-l vrajesti.

Femeie, inger coborat pe pamanat spre mantuirea noastra
Tie ti se cuvine totul, mandra craiasa
Natura se trezeste la viata, soarele-i sus pe cerul fara nori
Sarutul tau trezeste in mine ai dragostei incandescenti fiori

Soapta ta-mi incendiaza inima
Florile palesc in fata frumusetii tale
Esti pe pamant sa ne aduci dragostea
Dar cum pot ridica ochii in fata frumusetii tale ?

Esti pe pamant sa ne aduci dragostea, fiinta
In tine draga mea gasesc puterea de a lupta cu orice indoiala, cu orice suferinta
Secretul sa il gasesc imi este cu totala neputinta
Femeie, tie pe veci iti declar credinta !!!

De-a pururi tanara, fermecatoare
A sufletelor triste esti vindecatoare
Mereu seducatoare si sarmanta
Si pururi neanteleasa, tu dragoste nevinovata

Mereu invingatoare-n ceasuri de restriste
Felul tau de a fi aduce peste tot liniste
Simpatica, docila, frumoasa, dar si dura ca un leu
Esti mana dreapta a lui Dumnezeu

Esti elixirul tineretii
Esti tot ce-si poate dori un barbat in timpul vietii
Luceafarul prea luminos din ceasul diminetii
Esti muza ideala, pe tine te canta acum toti poetii

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Gabriel apreciez poezia ta! Vezi ca s-a strecurat o eroare aici:
Femeie, inger coborat pe manat spre mantuirea noastra
Editeaza din nou poemul si sterge mesajul meu.
O zi buna sa ai!

Gabriel spunea...

Va multumesc mult, pentru critica. Sincer ! Ma bucur ca poeziile mele sunt citite dar mai ales ma bucur cand vad comentarii la poeziile mele. Am scris-o in graba si am postat-o idem, aceasta poezie, fiind la serviciu, si apropiindu-se sefii....mea culpa !