Sa fie lege !

Nu conteaza ce e-n rest / Do your must to be the best !







marți, 11 septembrie 2012

Macar


Macar un graunte de mister mai lasa-n ingreunata taina
Nu lua asupra-ti tot cand pleci, nu poti fi atat de haina
Contez pe ratiunea care ti-a mai ramas, pe-acea farama
Ce moarte lina...


Macar incearca sa-ntelegi de ce existi, de ce soarele rasare-n fiecare zi pentru tine
Sau de ce bei cu atata sete din izvorul cel prea bogat in iubire
Mangaie valul ce-ti saruta gleznele si trupul, lasa-ti mintile-n nestire
Doar crede in iubire....


Pui pe hartie cuvinte in nestire, de-a randul, fara sens
Macar lasa-ma sa te ajut sa scapi definitiv de acest stres
Lasa-ma te rog frumos sa-nlatur din viata ta acest nor dens
Ce te invaluie....mult prea intens...


Macar ai zambit,
Semn ca acolo sus cineva m-a auzit
Sau poate-un ingeras in inima te-a nimerit
Te-a cucerit


Lasa-ma sa fiu

Lasa-ma sa fiu eu,
Sa ma bucur eu de mine de snea mea,
Cu tot ce este acum in capul meu
Cu tot ce este acum in mintea mea.


Lasa-ma sa fiu organic
Dar nu vreau a evadez din mine, din universul meu
Am luat la cunostinta ca totul este personal si karmic
Eu nu sunt eu


Lasa-ma sa fiu,
Asta chiar daca exist, nu doar ca materie
Adica nu doar un pluricelular viu
Care nu stie sa faca decat mizerie


Lasa-ma sa fiu al meu,
Si doar al meu, nu ma impart cu nimeni
Nu-s nici barbar, nici pirat, nici semizeu
Nu ma iubeste nimeni.


Lasa-ma sa fiu aerul ce-l respiri
Molecula vietii eterne, viata tie rai desavarsit ce esti
Valul ce-ti spala gleznele dalbe cand rasaritul il admiri
Coborand din slavile ceresti


Lasa-ma sa fiu iubire, lacrima si fericire
Foc, speranta, nebunie,
Pasiune, doar, pacate
Pentru tine doamna, toate


Lasa-ma sa fiu viata
Roua cea de dimineata
Dragoste far`de granita
Dincolo de infinit sa te conduc, dulceata


Pleaca !


Pleaca de la mine, du-te-n universul infinit
Fa-te stea si lumineaza-mi calea
Care e far` de timp caci timpul a murit
Deci pleaca, altfel intarzii....si vine iarasi seara....


Pleaca spre nirvana,
Eu sunt prea batran sa te urmez
Trimite-mi o telegrama
Caci asupra linistii tale eu veghez


Pleaca, si nu te uita-n urma,
Doar inainte-i de acum privirea ta
Lasa tot cei rau si tot ce-i trist in urma
Urmeaza de acum s-apara si fericirea ta


Pleaca, pecetluita-ti este de acum soarta
Sa cauti pocalul nemuririi si sa-l aduci in dinti
E desigur greu sa deschizi preferecata poarta
Si pazita apoi strasnic de 40 de sfinti


Pleaca, zeii sa te aibe-n paza lor pe toata calea
Binecuvantat sa fii pentru tot ceasul
Fericit sa fii, lasa jos jalea
Fii tare ca stejarul


Pleaca dar nu uita sa-mi dai de veste
Iaca eu stau aci-n genunchi si pentru tine plang
sfantul altar plange si el si roaga bunatatea zeilor spre tine sa se-nderepte
Scrie-mi cand vei ajunge in amurg


Ia calul meu cel dalb si pleaca,
Diligenta cu darurile nemuririi a cam plecat de mult
Opreste-te, bea apa, calul de-ti adapa
Si fiule, fa ce ti-am poruncit !!

Niciun comentariu: