Sa fie lege !

Nu conteaza ce e-n rest / Do your must to be the best !







vineri, 20 mai 2011

Ratacesc

Ratacesc prin padure, alerg spre o tinta himerica parca
Mireasma bradului ma imbie sa visez, dar eu nu pot visa, alerg
Orice adiere de vant imi mangaie gandurile, si sufletul totodata,
Si toate darurile vietii, inspre paradis converg.

Ratacesc gandurile mele pe hartie, si prin eter
Toata fiinta mea rataceste cautand drumul ascuns inspre eternitate
Cu tot cu trupul si crezul meu cel auster
Merg pe carari de mult timp sterse si uitate.

Merg pe carari de mult timp sterse si uitate.
Pamant si cer miseleste imi zambesc
Utopic continui cautatea cu gandurile-mi toate
Caci alte ganduri ratacite nascocesc.

Nonsens, continui sa merg inainte
Un norisor pare ca ar vrea sa-mi spuna cine-i seful
Incapabil sa reactionez, fara nimeni alaturi sufletul sa-mi alinte
Poate acesta mi-e destinul !

Toata fiinta mea rataceste cautand drumul ascuns inspre eternitate

Dictand tacticos pasii mei pierduti, ma retrag in pietate
Sunt liber de acum sa-mi gasesc calea proprie spre libertate
Totu-i relativitate.

Totu-i relativ, chiar si eu, chiar si viata insasi,
Totu-i ratacire, zidurile morale au cazut !
Avem libertatea de a alege eruptia de derizoriu
Totu-i iluzoriu !

Un comentariu:

Anonim spunea...

asta imi place